Aralık 12, 2006

balik

balik-raki ikilisindeki balik somon olunca olmaz o is.

kac zamandir kuzey ulkeleri ile sert ickilerin korelasyonunu dusunuyordum: vodka var elde bir. tum karadeniz'in yukarsini oldugu gibi vodkaya kattik gitti diyelim iskandinav'lar da dahil. sonra bence viski var. dogasi neredeyse ayni olmasina ragmen bizim karadeniz'de niye viski yok bilmiyorum... oysa su desen su var, elleri alet edevat da tutuyor, iskoclar gibi tezcanli bir karakter hakim, gayda ve tulum benzerligi bile var ama viski yok! belki de onlarin baliklari bizimkilere benzemedigi icindir.

diyordum ki raki-balik ikilisindeki balik somon olmaz. somon raki icin cok kuzeyli bir kere. peki alt tarafi isvec kerestesi olan ikea mobilyasi da raki icin cok kuzeyli kacar mi iste onu gorecegiz pek yakinda.

tasiniyoruz ey ahali: bundan sonra eindhoven'dan, eindhoven havadisleri vasitasiyla bildirecegiz. anzarot ama hala ayni anzarot, o ayri.

1 Comments:

Blogger tavsan said...

koray tovbe mi ettin? hayir artik buraya da yazmiyosun da. halbuki ben okuyodum..

Mart 02, 2007 12:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home