Ekim 17, 2008

ebeveyn faciasi

"cocugum neden kendini jiletliyor", "neden eroinman oldu", "neden oyle", "ama neden boyle" diye saskinliklar icinde soran ebeveynleri kendi arkadaslarimizin hatta bizzat kendimizin anasi babasi olarak taniyoruz. cocuklarin o hale gelmesinde dogustan hayvan olmalarinin, hayvan evladi arkadaslarinin, kenan evren denen seyin etkisi oldugu kadar ebeveynlerin tercihlerinin de etkisi var elbette. yarin bir gun lazim olursa elimde cuvaldizla zagar gibi dolanmayayim diye buraya toparlayacagim ebeveyn facialarini. siz de bakip faydalanabilirsiniz tabii -dukkan sizin neticede...

durmadan iskembeden calismayayim diye bilimsel sonuclardan derlenmis bir olasi hatayla baslayayim istedim: bebekler uzgun ve mutlu muzikler arasindaki farki ayirdedebiliyorlarmis!
(iste kaynak) sasirtici degil bence, ama arastirilip gosterilmesi guzel.

bu gercege dayanarak bebeciklerimize depresif ibne ingiliz muzigi dinletip jiletci yapmak ile butun gun parti ortami yaratip tam bir yavsaga cevirmek arasindaki tercih siz degerli ebeveynlerin.

3 Comments:

Blogger AluminyumFolyo said...

boşandığı gün kızına "kendini dinle biraz" diyenine rasladım ben. evet.

Ekim 17, 2008 6:21 ÖS  
Blogger AluminyumFolyo said...

raslamadım rastladım.

Ekim 17, 2008 6:21 ÖS  
Anonymous burçlarin özellikleri said...

başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler

Ağustos 20, 2012 11:20 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home