Temmuz 05, 2007

yol cd'si

yillardir turkiye tatillerinden evvel yol cd'leri hazirlarim, hanimimla memleketin muhtelif yerlerine dogru seyrederken dinleyelim diye. yol cd'lerini de tatil askiyla icerken hazirladigim icin genellikle iyi baslar ama sonlara dogru sicar liste. hatta bir tanesinde artik nasil icmissem araya shakira kacmisligi bile vardi bir kere, oyle bir sicmaktan bahsediyorum. tatilden donunce de cd'nin uzerine "aman da soyle bir tatil olmustu da ne guzeldi" gibi bir sey yazilip kaldirilirdi. zaten cd piril piril geri donuyordu: bizim vesaitlerin cd calari olmadigi ve ben de bir turlu kaset adaptoru almayi beceremedigim icin bir musait yerde onu kasete aktarip cdyi cantaya geri kaldiriyordum. sonra o kaset ordan buraya tasiniyor haliyle; onu dinleyerek, neseli neseli bir yerlere dogru gidiyoruz.

bu sene hazirlamadim. birincisi asagida duran ayi kardes izin vermedi pek. ikinci ve daha onemli olani ise artik bir kaset adaptoru aldim. alinca da muzigin icinden 'ayiklayip' ondan bir liste olusturmak ve onu dinlemek geregi kalmadi teknik olarak. takicaz elektronik aletlerimizi shuffle shuffle gidecek muzik, ya da belki bir liste, bir album havaya gore. bu isten hosnut olmadim pek. cunku yol cdsi yaparken ictigim rakilarin tadi bir baskadir. insan tatilde raki icerken baska, tatile kosarken baska turlu bir tat alir nitekim rakisindan. bak simdi deniyorum bir kadeh, hakikaten baskaymis, ohh!

yol cd'si hazirlama surecinden kurtulan diger rakilara duyuru: bekleyin geliyorum!

1 Comments:

Blogger tavsan said...

ya nasil ballandira ballandira anlatiyorsun. tatile cikma heyecani yasamak istiyorum ama o bile cok uzak be!

Temmuz 22, 2007 5:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home